پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بیجاره دل من
نوشته شده در شنبه 15 آذر 1393
بازدید : 1301
نویسنده : روزبه

بیچاره دل من ...ببین چه میکند با خود...در میان افسون یک نگاه ...مات و مبهوت مانده است...
دل خوش کرده است...به صدای باران که نوازش کند تنش را...
فراموش کرده ام... همیشه پشت بغض ابری کهنه ...در انتظار بارش آسمانم...
باد گونه هایم را سیلی خواهد زد...و خاطراتت مرا به این سو و آن سو میکشانند...
و ابرها خودشان هم نمی دانند... من چه میکنم در حوالی نگاهشان... 




:: برچسب‌ها: بیچاره دل من ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: